הנהלת אריאל גורסת שיש להגביר את כח המשיכה של מסורת ישראל ומפתחת מנהיגות שביכולתה להשפיע ולהשמיע את קולה בשאלות ערכיות, מוסריות, כלכליות, רוחניות ותרבותיות המתעוררות בעולם היהודי.

הקודם
הבא

צעדיו הראשונים של המכון

צעדיו הראשונים של המכון החלו באלול תש”ס (ספטמבר 2000). אברכים מוכשרים, דוברי שפות זרות, עם תודעת שליחות ורצון עז לתרום ממרצם לקהילות ישראל, התחברו בבית המדרש על מנת להשתלם בפרקטיקה רבנית ולקבל כלים נאותים על מנת להתמודד עם מגוון המגזרים של העם היהודי בתפוצות ולקרבם לרוח ישראל סבא.

הנושאים הנלמדים

הנושאים הנלמדים מבססים משנה סדורה בכל הקשור למחשבת ישראל, לשאלות הזמן ובעיות הקיום היהודי, וכן יסודות בתקשורת, יחסי ציבור, שיווקם של רעיונות, טכנולוגיה והלכה, דרכי פסיקה, יעוץ בחיי משפחה וקירוב לבבות. אנו מקדמים את התפישה של אחדות כלל ישראל כערך דתי-תורני, ולכן בוגרי המכון הם בעלי גישה רחבת אופקים ורגישה לחיי החברה היהודית בימינו.

הקודם
הבא

בוגרי המכון למנהיגות רוחנית מכהנים היום בתפוצות הגולה וחלקם אף השתלבו בתפקידים רבניים בקהילות ברחבי הארץ.

תמונות סמיכת חכמים בדרום אפריקא לאברך החשוב הרב אלון פרידמן על ידי ראש בית המדרש באריאל הרב יעקב ורהפטיג שליט"א והרב דוב טזנר שליט"א ראש כולל בדרום אפריקא

הענקת תעודה לרה"ג דוקטור שלמה גליקסברג שליט"א, רב קהילת המזרחי וראש הכולל Johannesburg, SA

הענקת תעודה לרה"ג מרדכי גרצנשטיין שליט"א, רב ודיין ב- São Paulo, Brazil

תמונות סמיכת חכמים לאברך החשוב הרב משה צ'יקורל על ידי ראש בית המדרש באריאל הרב יעקב ורהפטיג שליט"א, עם הרב דוד טבצ'ניק שליט"א, מנכ"ל אריאל

תמונות סמיכת חכמים לאברך החשוב הרב קרפב'יק על ידי ראש בית המדרש באריאל הרב יעקב ורהפטיג שליט"א, עם הרב דוד טבצ'ניק שליט"א, מנכ"ל אריאל:

כל הזכויות שמורות למוסדות אריאל

אתר נבנה ע”י sbitsoft פיתוח אינטרנט

Minimum 4 characters
דילוג לתוכן